07 Apr
07Apr

כבר שלושים שנה שיהושע קוליקובסקי פותח את עונת הרחצה של חיפה בחופיה היפים והנקיים של חיפה. הוא רב המצילים, המציל האחראי לכל המצילים האחרים. לצידו בסוכת המציל יושבים פריאל, איש חמוד מאוד ומציל מוצלח בפני עצמו, ורוני גרוסמן, סגן הדובר המיתולוגי של עירית חיפה. השלושה הללו באו לכבוד המדור כדי לאחל לך וגם לך עונת רחצה מוצלחת ונעימה בחיפה. מוזמנים לצפות בראיון הקצר שערכתי עם קוליקובסקי.


 


לאורך השנים, הטיבו עירית חיפה להתכונן מראש לעונת הרחצה, המדוזות צפויות לפקוד את חופי העיר רק בחודשים יולי אוגוסט, ככה שכעת כשהים נקי וצלול זה הזמן האידיאלי לשים בגד ים, כובע ים במידה וצריך, אפילו משקפי צלילה ושנורקל, ולגלות את חופיה האקזוטיים של חיפה, שהם החופים הכי יפים בארץ. בגדי ים וכובעי ים תוכלו למצוא בסניף "גליק" בקניון חיפה. בגדי ים חליפות צלילה, שנורקלים סנפירים וציוד ימי מתקדם יותר מחכים לכם בסניף זיניוק ומיכלין ברחוב העצמאות בחיפה. בגדי ים בכמות מצומצמת נמצאים גם בחנות הפיצוציה הצמודה אל ה"קאמל" שעל החוף.  קידום עסקים חיפאים זה אנחנו, שיעמום ברחובות תל אביב, זה לא אנחנו. 


ולאלה מכם שמחפשים אותנו, מערכת "קח תאכל" מעתיקה את מקומה בחודשיים הקרובים לחוף הסטודנטים שנמצא דרומית לחוף דדו, מי שהיה בעבר רמטכ"ל מלחמת יום הכיפורים, ושעל שמו מצא לנכון אריה גוראל המנוח לקרוא חוף שלם על שמו. ברוח הימים של היום, היה ראוי להחליף את שמו לחוף הנימפה. הרבה יותר אקזוטי ומעניין ואטרקטיבי לתיירים אשר בקיץ 2022 עומדים לפקוד בהמוניהם את חיפה. 


TROY



אבדה חתולה. כל המוצא את עקבות גורוט מתבקש לפנות למדור ב troy@troy.co.il 

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.